2012. május 20.

In Pieces - Chapter 11



11. Life Starts Now

Csak egyetlen lépés, nem nagydolog, Léni!
De otthon anya és a családom tuti kiborulnak majd. Vajon megbocsátják nekem? Biztos nem. De fog az már számítani? Nem. Úgysem élek már otthon, így is alig látnak, a hangom meg nem fog annyira hiányozni nekik minden másnap, mikor beszélünk.
Gyerünk! Rendben.

Kissé hátrahajtottam a fejemet, a karjaimat úgy fordítottam, hogy a vágásokkal, sebekkel teli belső fele legyen kifelé, élveztem, ahogyan a szél csípi, és csak még jobban fáj. Egyetlen centivel előrébb csúsztattam a lábamat, már éreztem is a tető szélét, mikor a zsebem rezegni kezdett.

Hogy az a rohadt! Engem még ugrani sem hagynak békén? De legyen! Remélem Mike az, vagy Evelin, és akkor a képükbe vágom, hogy ma láttak utoljára. De ekkora fájdalmat okozzak Mike-nak? Meg Evének? Miért ne? Ők is fájdalmat okoztak nekem!

Előkotortam a zsebemből a készüléket, és összevont szemekkel a képernyőjére meredtem. Ismeretlen szám volt, ergo nem ők kerestek. A francba! Ki a picsa keres pont akkor, mikor készen állok?

- Igen, tessék, Heléna Hunyadi – mormogtam a telefonba, és közben hátraléptem egy kicsit, mert a magasság szédítő volt.
- Szia, Helena, én Jennifer Long vagyok, Lux kért meg, hogy amint vannak híreim, hívjalak fel téged… huh… nem zavarlak ilyen későn? – hát éppen le akartam ugrani egy hotel tetejéről!!!
- Öhm, hát nem, éppen ráérek. De nem igazán értem, hogy milyen… öhm… hírekről beszélsz – nehezen forgott a nyelvem, de isteni adottságom volt, hogy atom részegen is képes voltam azt tettetni, hogy nem vagyok az. Oké, ha látna, nyilván tudná.
- Lux nem említette a filmes jogokat? Nekem azt mondta, hogy beszélt neked erről! – hangjából ítélve eléggé elképedt volt a csaj, de szerintem nem annyira, mint én.
- Filmes jogok? Milyen filmes jogok? – oké, volt egy sanda gyanúm, de szerettem volna hallani is.
- Hát a Hidegvérrel jogai természetesen. Lux elküldte nekünk a könyvedet, amint megjelent, és a főnököm nemrég elolvasta, és azt mondta, ő vállalja a Warner Bros. égisze alatt, hogy elkészítené belőle a filmet. Persze veled együtt, hiszen ezt írtad alá – a végét úgy mondta, mint mikor egy kisgyerek fejébe akarjuk beleverni, hogy a konnektorba nem nyúlunk, mert tök egyértelmű, hogy megbasz az áram. Na igen, tudom, hogy aláírtam egy csomó mindent, amit Mike átolvasott. De én nem annyira.
- Aha, igen… öhm… és ki is a te főnököd?
- Ó, hát Jeffrey Jacob Abrams – mondta csicseregve, nekem pedig forogni kezdtek az agytekervényeim, ami ilyen sok pia után csoda volt, hogy egyáltalán megtörtént.
- Öhm… - néhány másodperces szünet. – Úgy érted, hogy J. J. Abrams, aki az Armageddon forgatókönyvét írta? Meg aki az Aliast csinálta… meg a Lost-ot?
- Igen, ő – nem kaptam gyújtást.
- Elvállalná, hogy filmet készít a könyvemből? – kérdeztem elképedve, és leléptem a tetőre, majd leültem.
- Igen. Nagyon megörült, mikor megtudta, hogy magyar vagy. Tudod a nagymamája is az volt, és tetszik neki a könyved.
- Hűha… - totál le voltam döbbenve, erre aztán sosem számítottam volna.
- Figyelj, el kellene jönnöd New Yorkba, amilyen gyorsan csak tudsz, mert már a nyáron el akarnánk kezdeni a forgatást.
- Öhm… persze, én…
- Remek. Akkor elintézem a jegyedet, és küldöm majd a pontos információkat, oké? – hogy lehet ez a csaj éjszaka is ilyen jókedvű? És egyáltalán miért dolgozik még ilyenkor?
- Köszönöm!
- Én köszönöm, Helena. Alig várom, hogy megismerhesselek!
- Én is! – motyogtam zavartan.
- Akkor további szép estét!
- Neked is!

Atya Úr Isten! Hát ez mi volt?

Oké, azt hiszem film fog készülni a Hidegvérrel-ből. Legalábbis ezt hallottam, ha jól hallottam. Nem csak, hogy író vagyok, hanem olyan író, aki a filmvásznon is ott lesz.

Körbenéztem, és nagyot sóhajtottam. Vajon megtettem volna? Lehet. Én magam sem tudom. Mindenestre azért jó, hogy még az előtt kaptam a hívást, hogy megtehettem volna. Mindig is gyávának tartottam magam ahhoz, hogy eldobjam az életemet. Most is az lettem volna, ebben szinte biztos vagyok… vagy mégsem?

Szédülve, dülöngélve visszanyargaltam a szobámba és úgy, ahogy voltam, bedőltem az ágyba aludni.

Arra ébredtem, hogy valami csipog. Oké, nem valami, hanem a mobilom, mert üzenetem érkezett.
Meg kellene néznem!
Viszont kinyitni a szememet kész világfájdalom volt. Annyira sokat sikerült sírnom, hogy most égett, és fájt. Nagyot sóhajtottam, aztán felnyögtem, ahogy megéreztem a gyomrom tiltakozását a mozgás miatt.
Ha most nem dobom ki a taccsot, akkor soha!
Lassan felültem, és nyitogattam a szememet, miközben a hasamhoz nyúltam, hogy megsimogassam – nálam ez be szokott válni -, de hirtelen éles fájdalom nyilallt a karomba. Azonnal kipattantak a szempilláim, és intenzív pislogás után lenéztem a kezeimre.

Hát, emlékeztem, mit csináltam múlt éjjel, de a látvány sokkolt. Mindkét csuklóm, és egy darabon az alkarom is tele volt a bőrömre száradt vérrel, viszont a sebek még most is fénylettek. Olyan volt, mintha drótkefével végigsikáltam volna az egészet. Baromira fájt, de maga a látvány, ahogyan a tetoválások körül lejött a bőröm, néhány helyen eléggé mély vágásfélékkel, überelt mindent.

Óvatosan belépkedtem a fürdőbe, de ahogy megláttam a pusztítást, ledermedtem az ajtóban. Az összes sminkem, amit az utóbbi időben vettem, a földön hevert. Fekete, ezüst, piros szemhéjporok színkavalkádja terült el a padlón; összetört körömlakkos üvegek tartalma fénylett a csempén; a csatjaim és hajba valóim szanaszét voltak dobálva.

Az, hogy a nappaliban meg a hálóban kupi volt, az még oké. De ez valahogy nagyon rondán nézett ki. Ezeket a dolgokat már nem lehetett megmenteni, de a ruháimat összetűrhetem.
Felmordultam.
Miért is kellenének nekem azok a ruhák továbbra is? Hiszen bár szerettem őket, mert divatosak voltak, mégsem igazán illettek hozzám. Felvettem őket, és úgy is éreztem, hogy jó vagyok bennük. Most viszont…

Vissza akartam kapni azt a Lénit, aki kijött ide az első nyáron Mike-hoz.

Mike… A szívem fájdalmasan nagyot dobbant, ahogy felrémlett előttem, hogyan kérte meg Fannit, hogy legyen a felesége. Össze fognak tartozni!

Lehunytam a szemet, és nem foglalkozva azzal, hogy beleléphetek a törött üvegekbe, odasétáltam a mosdóhoz, és megtámaszkodtam rajta.

Hogyan fogom túlélni? Ez annyira fáj, hogy felemészt. Már csak maga a gondolat is. Látni fogom őket együtt, amint tervezgetik az esküvőt, és fix hogy részt is kell vennem benne.

Felmerült bennem a kérdés, hogy vajon Mike tényleg nem tudja, hogy milyen fájdalmat okoz nekem? Vajon tényleg nem tudja, hogy szerelmes vagyok belé, vagy csak nem akarja tudomásul venni?

Kedvem támadt megint törni-zúzni, de az állapotom nem igazán engedte meg, hogy hirtelen mozdulatokat tegyek. Tutira kiadnám magamból azt a sok piát.
Megmostam az arcomat, elvégeztem a reggeli teendőket, aztán a lehajtott WC-ülőke tetejére ültem, és elolvastam az üzenetet, amit kaptam.
Ez a Jennifer, akivel az éjjel beszéltem, foglalt nekem jegyet ma estére. Szóval ma már New Yorkban alszom.

Persze kaptam üzenetet a többiektől is. Gyorsan átfutottam őket, de szinte mindegyik arról szólt, hogy merre vagyok, miért tűntem el. Csak Mike-nak válaszoltam, hogy ne haragudjon, de nem éreztem jól magam, és nem akartam elrontani az ünneplést. Végülis így volt…
Egyedül Evelin nem ezzel bombázott. Ő csak egyetlen üzenetet írt.

„Rettentően sajnálom az egészet! Te vagy a legjobb barátnőm, és ha ennyire padlóra küld ez az egész, nem leszek együtt vele! Csak bocsáss meg nekem, kérlek!”

Hát nem érti, hogy már mindegy? Mire mennék vele, ha most azt mondanám neki, hogy ne jöjjön össze Chesterrel? Mikor amúgy meg vonzódnak egymáshoz…

Nem írtam neki vissza, egyszerűen nem tudtam, mit írhatnék. Nem fogok neki hazudni, hogy nem haragszom meg ilyesmi. Inkább hagyom a francba az egészet. Majd beszélek vele, valamikor, egyszer.

Lux keresett elég sokszor az éjjel, így őt visszahívtam. Sejtettem, hogy Braddel van, de ez most nem számított. Brad amúgy sem az a fajta, aki kibeszélné a dolgaimat mindenkinek. Ő is tudta, hogy hogyan érzek, valószínűleg most sejtette, hogy eléggé padlóra kerültem.
Szóval Lux-szal beszéltem egyedül. Először persze be nem állt a szája, hogy milyen volt a tegnapi nap, hogy Chester miután én eljöttem bejelentette, hogy szakított velem. Legalább mindent magára vállalt, és elvitte az egész témát a hátán. Végülis így volt igaz, ő akart véget vetni a kapcsolatunknak, nem én. Aztán aprólékosan kielemezte, hogyan telt a tegnap, miután eljöttem – nem mintha érdekelt volna. Úgy húsz perces hallgatás után végre én is szóhoz jutottam, és felvázoltam neki, hogy mi a helyzet.

- De nem mondhatod el senkinek sem, Lux! – mormogtam a halántékomat masszírozva, hátha attól elmenekülnek a favágók a fejemből.
- Nem mondom el, ha nem akarod, bár Brad szerintem levágta a dolgot, mivel itt van velem.
- Nem is baj… Figyelj, majd New Yorkból felhívlak, oké?
- Persze. Ha bármi kell, tudod, hogy rám bármikor számíthatsz. Sőt, azt hiszem, most már tényleg a menedzsered lehetek, mert eléggé híres lettél és hát látod… - nevetgélt, mire én is elmosolyodtam.
- Csak ne kérj fizetésemelést…
- Nem fogok. Bár lehet, hogy át kellene mennem egy olyan céghez, ahol ezt a munkakört tölteném be… de egyelőre elég vagy nekem te.
- Köszönöm, igazán hálás vagyok! Figyelj, tudod adni nekem a szívszerelmedet egy kicsit?
- Persze. Akkor este hívj! Szia!
- Oké, szia!
- Szia, Léni! – köszönt Brad a telefonba, én pedig visszabotorkáltam a hálóba és elterültem az ágyon. – Hogy vagy?
- Szarul – pillantottam le a kezemre, amiről sikerült lemosnom a vért, de így is piros volt és sebes jó nagy foltokban. Pazar látványt nyújtottam.
- Sejtettem. Ha ettől jobban érzed magad, Eve egész este olyan képet vágott, mint aki citromba harapott, és nem is mert Chester felé nézni.
- Hm… hát nem lettem jobban, de azért köszi.
- Hát nincs mit – hallottam a hangján, hogy mosolyog. Kedveltem Bradet, és örültem, hogy ő és Lux ilyen jól megvannak egymással.
- Figyelj, én nem igazán tudom, mi lesz ezzel a filmes dologgal. Nem értek ehhez, de ha esetleg…
- Rám és apára bármikor, bármiben számíthatsz! És ezt nem csak úgy mondom, Hel!
- Kössz! Rendes tőled.
- Figyelj, a barátom vagy. Azzal, hogy Mike anno úgy döntött, hogy kihoz ide hozzánk, bevont közénk. De a felett már nem rendelkezik, hogy a barátom legyél-e vagy ne. Én meg bírlak téged, szóval… csak gondolj arra, hogy nem vagy egyedül. Komolyan nem.
- Naná, hogy nem! Mi itt vagyunk neked, csajom! – kiabált bele a telefonba Lux is, én pedig elmosolyodtam.
- Tudom… tudom…

Nem, valójában nem tudtam. El akartam dobni az életemet, és így őket is. Egy egészen kicsi bűntudatot éreztem, de egyelőre azért még jobban lefoglalt a fájdalom, hogy Mike el akarja venni Fannit.
Elköszöntem tőlük, és nagy nehezen elmentem zuhanyozni. Még mindig nem voltam jól, a gyomrom kavargott, a fejem irtóra fájt, és a karjaim a víz alatt csak még jobban égtek, viszont tekintve, hogy már délután kettő volt, lassan készülnöm kellett.

Szétnézve a szobában rájöttem, hogy én tutira nem fogok itt takarítani, így csak felvettem egy lenge pólót meg egy farmert az egyik tutyimmal és késznek ítéltem magam. Összedobtam egy kisebb táskába pár hasonló ruhát – elvégre már nem kellett senkinek sem megfelelnem, így itthagytam az összes nőiesebb ruhámat -, majd rendeltem egy könnyed ebédet így délután.

Mikor mindennel végeztem, és úgy éreztem, hogy nem fogom kihányni a gyomromat a májammal együtt, felcsaptam a nagy, sötét napszemüvegemet, hogy legalább a szememet ne lássa mindenki, meg karkötők egész gyűjteményét sorakoztattam a csuklóimra, elfedve a sebeimet, elindultam a reptérre.

Ott aztán felvettem a jegyemet, leadtam a csomagomat, és fél órás várakozás után felszálltam a gépre. Első osztály. Nem lepődtem meg az elegancián, Mike-kal és Chesterrel már utaztam itt, csak nem számítottam rá, hogy a New York-i csaj ide foglaltat helyet.

**

Megérkezésem New Yorkba egészen kellemes volt, és egy fiatal lány várt rám a reptéren. Jennifer egy szőke hajú, mosolygós lány volt, aki nagy rajongómnak bizonyult. Sosem találkoztam még ilyennel, mert a dedikálásokon azért nem volt időm egy-egy emberre, mindenkivel kellett egy picit törődnöm, de semmi több.
Jen arcáról nem lehetett volna letörölni a vigyort annak ellenére sem, hogy este nyolckor ő még végülis dolgozott.
Elkísért egy hotelbe – a nevét nem jegyeztem meg -, és segített berendezkedni – ami abból állt, hogy ledobtuk a táskámat az ágy mellé, és rendeltünk egy üveg pezsgőt.

- Hát akkor, koccintsunk a filmedre! – emelte a poharát, én pedig halványan elmosolyodtam, de azonnal fel is szisszentem, hiszen a szám fel volt repedve.
- Arra, hogy tényleg összejöjjön! – kortyoltunk a poharakból, majd Jen zavart pillantásával találtam szemben magam. – Igen?
- Hát… Jól vagy, Helena? Csak mert olyan… - zavarban volt, pislogott párat, keresve a helyes kifejezést.
- Jól… Majd jól leszek – bólintottam, ő pedig hálásan mosolygott, hogy nem vártam meg, míg kitalálja, hogyan legyen diplomatikus.

Nem maradt sokáig, átadta a napirendemet – igen, ilyet is készített nekem -, aztán elbúcsúzott azzal, hogy majd holnap találkozunk.
Felhívtam Lux-ot, elmeséltem mindent, és megkérdeztem, hogy elmondta-e bárkinek is, hogy hol vagyok. Nemmel felelt, sőt, kikérte magának, hogy hogyan is gondoltam, hogy nem tesz eleget a kérésemnek, aztán pedig totálisan magán kívül volt a gyönyörűségtől, hogy mindez megtörténik velem, velünk. Megkértem, hogy amint tud, jöjjön utánam, mert a napirendjeim egészen másfél hétre meg voltak tervezve.
Megígérte, hogy ha holnap még nem is, de holnapután eljön.

**

Szerda, délelőtt tíz óra: reggeli Jeffel a hotel éttermében.

Nem mondom, hogy nem izgultam, mert hát a szívem a torkomban dobogott. Most fogok találkozni azzal az emberrel, aki találta annyira jónak a könyvemet, hogy filmet készítsen belőle. Ez pedig nagydolog volt.

Egy fehér blúzt vettem fel, egy fekete nadrággal, a karkötők most is a csuklóimon sorakoztak szép számmal, bár a cipőm az egy Converse dorkó maradt. Elvégre, ha újra önmagam akarok lenni valahogy, akkor el kell valahol kezdenem. Sminket csak annyit viseltem, amennyi eltakarta az egy nappal ezelőtti sírásom nyomait, és a számra is kentem egy kis rúzst, hogy ne tűnjön úgy, mintha szájon vágtak volna.

Jeff kellemes ember volt. Ezt már tíz perc alatt megállapítottam. Úgy beszélt a könyvemről, mintha a sajátja lenne, volt is nála egy példány. Bíztam benne, hogy nem fogja nagyon átdolgozni a sztorit.

- Beszéljünk akkor a szereposztásról – mondta úgy egy óra csevej után, én pedig majdnem félrenyeltem a teámat.
- Akkor már biztos, hogy te fogod csinálni a filmet?
- Persze – mosolygott elnézően. – Lux-szal mi már beszéltünk, csak megkértem, hogy ne szóljon neked erről, amíg nem találunk hozzá egy gyártót. De végül elég hamar színre lépett a Warner. El kell mondanom, hogy általában ők szoktak felkérni másokat, nem mi őket. Szóval biztos lehetsz benne, hogy a könyvedet mindenki imádja… és hát alig várjuk a folytatást – elmosolyodtam.
- Én is.
- Szóval Lux elmesélte, hogy te hogyan képzelted el a szereplőket – felnevetett, én meg elpirultam. – Nem mondom, Hel, eléggé megleptél. Teljesen különböző emberekről beszélt nekem.
- A kedvenc színészeim ihlettek meg. Ez azt hiszem nem meglepő.
- Az nem is, csak az, hogy mennyire… hm, más körökben mozognak ezek az emberek – bólintottam, nem tudtam igazán mit mondani. – Az egyikükkel viszont sikerült beszélnem, és éppen ráér a nyárra – elkerekedett szemekkel néztem rá. Bármelyiküket is győzte meg, ha jól értettem, az nekem egy újabb álom megvalósulását jelentette.
- Ezt most… te most… - Jeff felnevetett.
- Milyen ártatlan vagy még a szakmában. A másodiknál remélem már nem leszel ennyire meglepett. Még a végén szívinfarktust kapsz nekem – mondta jókedvűen.
- Hát… meglehet – hebegtem.
- Elvileg nemsokára itt is lesz, hogy beszélgessünk. Figyelj, tudnod kell, hogy nem biztos, hogy ezek az emberek jók a szerepekre. Az, hogy elképzeltél egy-egy arcot, jó dolog. De senkit sem szerződtetünk le, amíg nem volt legalább egy olvasópróbán.
- Én… persze, értem. Ez logikus. De… szóval akkor benne vagy abban, hogy én is benne legyek a munkálatokban?
- Megmondom őszintén – vigyorgott -, hogy nem számítottam rá, hogy egy olyan szerződést kapok, amiben megkötik, hogy te legyél mindenben a döntőbíró.
- Akkoriban nem is mertem volna ilyesmire gondolni. Mármint, hogy valaki egyszer tényleg filmet csinál ebből, és… - vállat voltam – tudod, csak nem akartam, hogy nagyon megváltoztassa bárki is a szereplőket, vagy a történéseket.
- Szóval számíthatok vitákra? – kérdezte nevetősen én pedig bólintottam.
- Ha elfogadod így ezt az egészet, akkor meglehet.
- Hel, a szerződést már aláírtam én is, ott van a Warnernél. El fogunk kezdeni összeszedni mindenkit, aki kellhet, és forgatni fogunk. Jobb lesz, ha elhiszed végre!
- Hát szerintem még beletelik egy kis időbe, míg eljut a tudatomig a dolog – kuncogtam jókedvűen.
- Majd megszokod a dolgot… Ó, nézd csak, meg is jött az illető! – intett a bejárat felé, én pedig azonnal odakaptam a tekintetemet.

Az is meglehet, hogy eltátottam a számat, bár azért igyekeztem viszonylag normális képet vágni.
Szembejött velem a fiatal, szőke hajú, kék szemű, elegáns Colin Durell – pont, ahogy elképzeltem, és megírtam. Aki nem volt más, mint az egyik kedvenc színészem, a Mardekár koronázatlan Jéghercege, Draco Malfoy megtestesítője, Tom Felton.

22 megjegyzés:

  1. Úristen ez nagyon jó lett!! Nem tudtam, hogy hogy fogod megoldani azt, hogy ne ugorjon le, de ez váratlan volt! Nagyon jó ötletnek tartom, az elutazást New Yorkba, és remélem hatásos lesz a többieknél a dolog... Láttam írtad, hogy nem biztos a friss jövőhéten, de remélem meg fogod tudni oldani, és írni nekünk a következő izgalmakkal teli fejezetet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát így tudtam megoldani, így terveztem, és örülök, hogy tetszett! :) A friss az most nagyon bizonytalan, mert vizsgáim vannak... semmit sem tudok ígérni, de annyit megnyugtatásként elmondhatok, hogy lesz még itt minden. :))))
      Köszönöm, hogy írtál!

      Törlés
  2. Szia!

    Kösz, h nem kellett tövig rágni a körmöm :D

    Az első pár sor alatt azon agyaltam, h szegény lányt még meghalni se hagyják...persze reméltem, h nem csinálsz egy démont Léniből...Amikor Jenni telefonált kezdtem megkönnyebbülni, és már mosolyogni is mertem.
    Amikor végre visszajut a szobába, akkor az jutott eszembe, h hajnal előtt van a legsötétebb...Léni megérdemli, h ilyen csalódások után valami jó is történjen vele.

    Evelin sms-e volt az a pont, aminél azt kívántam, h Léni tette volna meg...oké ez így morbid...de rájött volna, h mennyire került padlóra...

    Most kicsit felpörögnek az események Léni körül, ami talán jót fog neki tenni, a sok teendő mellett nem lesz ideje agyalni, és főleg Mike bébi nem vele intézteti a nászát...Oldja meg ...és lehet még hálás is lehet, mert a végén Fanni ruhája vmi miatt kiütéseket okozna...*sátáni kacaj*

    Az előző rész végével bevittél egy sorozatot...a maival pedig kiütéssel győztél.
    Az utolsó mondattal érkezett el az a pont, ahol kifeküdtem Mrs. Malfoy :D

    Jaj, megnyugodtam, és most szorítok Léninek...és csak reménykedem, h Felton nem okoz csalódást...

    pusz: csibimoon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiia! :)
      Nem lett démon Léniből, sem angyal... :( Legnagyobb sajnálatomra, pedig tudod, hogy szeretem őket kínozni. :D
      Az események igencsak felgyorsultak/nak ez tény, és ideje sem lesz nagyon egy kicsit, az biztos. :)
      A nászról nem mondok semmit... :D
      És hát igen, megjött a mi Jéghercegünk, aki az életben nem is az igazán... sőt. :)))
      Köszönöm, puszó!

      Törlés
  3. Óoóoóó!

    Olyan ez a Heléna, mint Münchausen báró, aki a saját hajánál fogva rángatja ki magát a slamasztikából. Újraépíti magát, visszatér az egykori önmagához. Hány csapást lesz még képes elviselni ez a lány, de úgy látom egyre erősebb tőlük. Remélem ezek a történések írás közben Téged is erősítenek!
    Tavaly nyáron amikor elkezdted, nem gondoltam volna hogy ekkorákat csavarsz ezen a történeten...külön kíváncsi leszek, hogy hogyan is esz a visszakanyar Mike-hoz, mert ugye lesz visszakanyar Cillagom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát igen, felállni akkor a legnehezebb, mikor senki sincs körülötted, hogy felrángasson a földről. Mert annak ellenére, hogy Léni kapta azt a hívást, még simán ugorhatott volna. Hiszen az nem változott, hogy Chester elhagyta, és hogy Mike megkérte Fanni kezét... Erősebb, mert ezektől tényleg erősebb lesz az ember, ebben már ezer százalékig biztos vagyok.
      Tavaly nyáron is már ezt a pillanatot vártam! :D Csak akkor még más lett volna a folytatás, de tudtam, mi lesz nagyjából. :) Örülök, ha tetszett. Hát hogy hogyan lesz a visszakanyar Mike-hoz... jó kérdés. :))) Lesz-e? Meglátjuk... ;)

      Törlés
  4. Hűű, el nem tudom mondani mennyire hálás vagyok a frissért! Köszönöm!! :)
    Örülök és büszke vagyok Lénire, amiért sikerült talpra állnia és nem tett semmi ostobaságot. Ezek erősebbé tették, mégha nem is hiszi el. Az is tetszett, hogy ismét önmaga, és nem akar senkinek sem megfelelni. Jókor jött a hívás, és ez biztos megváltoztatja az életét, a sok teendő miatt le is foglalja magát, nem lesz ideje annyit szomorkodni. Azért az nem semmi, hogy film készül belőle... :) És ki tudja, lehet a Linkin Park ad hozzá pár számot :P Jennifer nagyon szimpi - az új szereplők közül ő a leginkább, úgyhogy kérlek szépen ez maradjon is így. :) Léni és az én érdekem miatt xD Hiszem, hogy jóban lesznek, és több árulást már én sem tudnék elviselni.
    Tetszett a Brades telefon beszélgetés is, jó tudni, hogy bármi is lesz, rá mindig számíthat. Viszont, ha már Mike tudott a szakításról, többször is kereshette volna Lénit. Jó, nagy volt az öröm a lánykérés miatt, de hát tudhatta volna azt is, hogy Léni nincs jó passzban, és szüksége lenne rá...
    Hát, a végén azért rendesen meglepődtem, teljesen azt hittem, hogy a fejlécen lévő srác jön el. De gondolom ő is játszani fog a filmben, nem? Vagyis még Felton sem biztos, de érted mire gondolok, nem? xD
    Nagyon tetszett ez a fejezet, és már izgatottan várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy örültél neki! :)
      Hát Jen nem is tudom mennyire lesz állandó szereplő, amúgy... Meglátjuk. Brad meg közel sem mondott el mindent, hogy mi volt azután, hogy Léni lelépett a vacsoráról. :D Szóval... Majd megtudjátok, hogy volt-e ott öröm meg ilyesmi.
      Chris is fel fog tűnni, a következő részben méghozzá. Tom... Nos, ő tuti, hogy vállalja a filmet, ezt már előre megsúgom. :)
      Köszönöm!

      Törlés
  5. Szia Amy!
    Nagyon rendes tőled,hogy ilyen hamar frissítettél!
    Örülök,hogy Léni kezd talpra állni az is tetszik,hogy kezd ismét önmaga lenni.Tökéletes időzítés volt a hívás.Remélem most egy huzamosabb ideig ott kellesz maradnia New Yorkban.Jót tenne neki a távolság a többiektől.Főleg az árulók bandájától.
    Tetszik az új szereplő Jennifer.Aranyosnak tűnik és Léninek szüksége van új barátokra!Nagyon várom,hogy a fejlécen szereplő srác bemutatkozzon.
    Nagyon tetszett a fejezet, kiváncsian várom a folytatást!
    Puszi Rena

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Most egy ideig New Yorkban lesz, de... Hát majd lesz egy kellemes beszélgetése a többiekkel, ha hazaért. :D
      Örülök, hogy tetszett, és köszönöm, hogy írtál!! :)

      Törlés
  6. Szia Amy.
    Hála a magasságosnak nem ölted meg Lénit. Draco Malfoy alias Tom Felton isteni pasi. Imádtam a HP-ben. De Léninek nem rá van szüksége, hanem Mikera. Bár lassan kezdek kiábrándulni belőle. Hogy lehet egy pasi ennyire vak!? Nem hiszem el hogy Mike nem lát az orránál tovább! Mindenki tudja hogy mi a helyzet csak Ő nem. Nem kéne Bradéknek beszélni a fejével?
    A fejezet mint mindig nagyon jó volt. Imádtam mint mindig. Te aztán Amy nem vagy semmi. Olyan váratlan fordulatokat tudsz behozni a fejezetekbe hogy csak na. Várom a folytatást.
    Puszi Dyna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem öltem meg, szóval legyetek rám büszkék! :D Na jó, ölni annyira nem szeretek, de kínozni azt igen. Azt hiszem ez látszik is. :))
      Tom... *.* Imádom, de majd ez szerintem le is jön majd a folytatásban.
      Mike... az örök kérdés. Én csak egyet tudok mondani: anno Mike az egyik rajongóját hívta el. Barátkozni akart, és belevezetni valakit az ő világába. De nem barátnőt keresett. És szerintem ez Neki, hogy esetleg érez valamit Léni iránt... ijesztő. Legalábbis így érzi. Hogy a többiek miért nem beszélnek vele? Nos, hát Mike egy határozott jellem, senki sem gondolja, hogy meg kéne neki mondani, hogy mit és hogyan csináljon. Ezért nem lépnek. Ráadásul megkérte Fanni kezét, ami... kurva nagy dolog. :)
      Köszönöm a dicséretet :)))
      Puszó!

      Törlés
  7. Szia!

    Köszi, köszi, köszi, hogy ilyen gyorsan jött a fejezet.

    Az elején elég tragikomikus volt a helyzet, nagyon jól megoldottad! Még mosolyogtam is rajta, hogy engem még ugrani sem hagynak békén? :)

    Pozitív változást hozott a hívás, nagyon örülök neki. Környezetváltozás, az kell most Léninek.

    És a vissza a gyökerekhez (akár az öltözködés terén is) már nekem is segített, hogy újból megtaláljam magam.

    És igen, amikor Chez bejelentette, hogy szakítottak, azért azzal nagyjából mindenki tisztában volt, hogy milyen szar lehet most Léninek és senki nem akarta megkeresni? Egy telefonhívásnál azért több kellett volna...

    Azért remélem Eve-nek majd megbocsájt valamikor.

    És én azért még mindig Mike-párti vagyok, remélem a legeslegvégén majd valahogy csak egymásra találnak. :)

    Annyira pedig vagyok gonosz, hogy azt is remélem, Fanni elkövet majd valamilyen hibát, ami miatt meghiúsul az esküvő. Há-há.

    Pusssz
    Porcica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát igazán szívesen! :)
      A hívás jól jött, ez tény. De itt is kiemelném, hogy a döntést Léni hozta meg. Megtehette volna, hogy a hívás után ugrik... Valaki lehet, hogy meg is tette volna... Ki tudja? De örülök, hogy tetszett!! :))
      Hát sokszor keresték a többiek, hívások, üzenetek. De szerintem, ha el akarsz tűnni LA-ben, akkor az megoldható :D Mondjuk én nem eltűnnék saját akaratomból, hanem elvesznék... Na jó, ha már ennyi ideje ott élnék, és így, akkor talán nem. :D
      Az Evelinnel kapcsolatos dolog érdekes lesz. Meglátjátok! :)) Chester ki is fog akadni, mint a vekker! xD
      Mike párti vagy? Hát helyes... Mike a number 1, nem is kérdés. :)
      Fanni... :D Meglátjuk...
      Köszönöm!
      Puszó

      Törlés
    2. Kombinálok: Eve nem fog szóbaállni Chesterrel, még majd Léninek kell békítgetni? :D
      P.Pc.

      Törlés
  8. Szia!

    Lemaradtam az előző rész komizásáról, bocsi... Annyira sokkolt a dolog, hogy nem tudtam mit írni, sőt igazából beszélni se tudtam róla nagyon...
    Nem lennék a helyében Léni az már egyszer tuti. Először Fanni és Mike, most Chester és Eve... De legalább ott a könyv, ami sikereket és örömöt hoz neki...
    Én határozottan örülök annak, hogy megzavarták ezt a "tevékenységet", amit tenni akart. Nagyon féltem, hogy tényleg megteszi...
    TOM FELTON??? Oh, igen... Valahogy nem lepődöm meg... xD
    Remélem össze tudja szedni magát Léni annyira, hogy tovább tud lépni és teljesen a filmre koncentrálni.
    Várom a folytatást!
    Puszi: Breeco

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Megbocsátok!!! :D
      Szerintem szegényemnek senki sem lenne a helyében... én sem. :( Még írni is rossz... de hát... *sóhajt*
      TOM FELTON!!! :D :D :D :D AHH, igen!!! ;)
      Puszi!

      Törlés
  9. Szia
    Ezen az ugrani se hagynak békén című mondaton olyan jót nevettem:)
    Hm azt hiszem Hel élete fordulathoz érkezett nem is akár milyen, már csak az kérdés hogy mennyire jön ki jól belőle?? és hogy boldog lesz e??
    Hát nagyon érdekelne hogy srácok mit szolnak Hel eltűnéséhez főleg a két hőszerelmes??
    Remélem nagyon jó kis film lesz a könyvéből és szurkolok neki:) meg persze annak is hogy azt a hülye libát csapj el egy busz:)
    Várom a következőt
    Puszi Kolett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Fordulat jött, az biztos. hogy boldog lesz-e, az nem csak attól függ, hogyan alakulnak a dolgok a filmmel kapcsolatban... Hiszen Heléna boldogsága, mindig egy embertől függött... Vajon mi lesz most? Meglátjuk... :)
      Fannit nem fogom megölni :D Azt már most megmondom, de gyárthatod az ötleteket, hátha mégis megtetszik az egyik. xD
      Puszi!!

      Törlés
  10. Véééééégre! Kijárt Hel-nek egy kis jó is :D vigyrgok mint a tejbetök :) jó lett nagyon! Le a kalappal. TOM FELTON :DDDD
    de azért valjuk be hogy télleg egy szuperhősre számítottunk és ehhez képest kicsit csalódás hogy a saját telefonja mentette meg... Mikre nem képsek manapság ezek a kis kütyük... Najó igazság szerint így is nagyon tetszett. És aranyos vagy hogy ilyen hamar hoztat az újat :D
    puszi:bee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      TOM FELTON!!! :D :D Imádom... *_*
      Szuperhős kellett volna mi? Na majd ha vége a vizsgáknak, akkor összedobok nektek egy "mi lett volna, ha..." crossovert!! :D
      Örülök, hogy tetszett!!
      Puszó

      Törlés