2013. március 31.

The Catalyst - Prológus


Prológus: The Catalyst 

Úgy nézett rám, mintha valami hülyeséget mondtam volna. Ajkai lassú mosolyra húzódtak, de láttam rajta, hogy erővel tartja vissza a nevetést. Persze, ő ezt nem értheti, de majd később. Ó, fog ő még aggódni, abban biztos vagyok!

- Nyugodtan nevethetsz, de hidd el, nekem lesz igazam! – intettem felé az ujjammal, de azért én is mosolyogtam.
- Hát persze, de mi van akkor? – még mielőtt válaszolhattam volna, folytatta a mondandóját. – Különben is, az még sokára lesz. Egyelőre nem kell ilyesmin aggódnunk.

Erre már nem mondtam semmit, inkább elkezdtem összeszedni a koszos tányérokat az asztalról. Ilyenkor érzem csak a hátrányát annak, hogy ennyien számítunk egy családnak – ünneplés idején cseppett fárasztó mindenkit kiszolgálni.

A konyhában igyekeztem gyorsan, de törésmentesen bepakolni mindent a mosogatógépbe, közben pedig az emeletről lehallatszó zajokon vigyorogtam. Hát, ő akarta inkább vállalni azt, mint a rendrakást, én szóltam előre!

Később, mikor már nagyjából mindent a helyére raktam, én is felmentem a szobánkba, és leheveredtem az ágyra. Minden porcikám fájt, de tudtam, csak egy kiadós pihenésre lesz szükségem… amit, ugyebár nem fogok megkapni az elkövetkező egy évtizedben, az fix!

- Fáradt vagy? – jött a kérdés azon a csodálatos mély hangon, majd társult a hozzá tartozó személy is. Néhány pillanat alatt fölém mászott, és hozzám simulva puszit nyomott a számra.
- Egy kicsit… most, hogy itt vagy, már nem is akarok annyira aludni – fontam körbe a kezemmel és a lábammal is, hogy még közelebb húzhassam magamhoz.
- Nocsak, mire gondolsz pontosan, kedves Hel? – mormolta a fülembe, aztán a nyelvét kezdte húzogatni a nyakamon.
- Pontosan tudod te azt – beletúrtam a hajába, és csak élveztem a kényeztetést. Minden perc, amit kettesben tölthettünk, ajándék volt.
- Hm, mondtam ma már, hogy szeretlek? – nézett a szemembe egy pillanatig, aztán lehajolt, hogy megcsókolhasson.
- Ma még nem – sóhajtottam, mikor elszakadt tőlem, hogy a pólómat kezdje levenni rólam. Amikor végigsimított a mintán, a csukott dobozon, amiben a macska volt feltehetően, elmosolyodtam.
- Hát akkor… - újra felnézett. – Nagyon szeretlek!
- Én is szeretlek! – mosolyogtam, aztán hirtelen fordítottam a helyzetünkön, és a matracba préselve őt ráültem a csípőjére. – Viszont a mai napért büntetés jár! – vigyorogtam le rá, mire felnevetett és látványosan szétdobta a karjait, amikkel eddig a csípőmet ölelte.
- Legyen! Alávetem magam a kínzásnak – adta meg magát pajkos mosollyal, tekintetében buja vággyal.
- Túlságosan is elkényeztettelek! – csóváltam meg a fejem, de azért lehajoltam, hogy megcsókoljam.

Ujjai újra befurakodtak a pólóm alá, és a hátamat kezdte simogatni, miközben én újra és újra megízleltem az ajkait.

8 megjegyzés:

  1. Szia!

    Gyönyörűséges lett az új design. Elismerés Freebnek megint :)
    Jaj, most olyan vigyoroghatnékom van ettől a kis résztől. Persze a kíváncsi kisördögöm felütötte a fejét, hogy mi az amiért nem fog Léni egy évtizedig pihenni... és, hogy mi minden vezet addig, hogy eljöjjön ez a nem pihenős időszak.

    Alig várom, hogy olvashassam a többit is.

    pusz: csibi

    VálaszTörlés
  2. Khm... Nem akarom azt mondani, hogy én megmondtam, de megmondtam!! :D
    De, ahogy ismerlek, lesz benne pár csavar még és nem ilyen egyszerű lesz az egész!
    Alig várom a folytatást!
    puszi
    U.i: Nagyon jó az új design. ha az időjárás nem tavaszi, legalább az új külső legyen az! ;)

    VálaszTörlés
  3. Óóóóóóóó egek!! Ez nagyon nagyon...hmm, hát nem is tudom. Mármint nagyon jól megírtad és úúúúúúúú meg minden, komolyan:DDD
    Csakhát elgondolkoztam, hogy vajon hogy fog összejönni ez az egész...addig még sok szívnek össze kell törnie. És Mike is...azért voltak húzásai. De az kétségtelen, hogy Léni végig bele volt zúgva. Ezt tudtuk. Szóval, ( én, személy szerint)megbocsátok Shino-nak, és csak virulok.:D
    Dejóóó, én annyira tudtam, hogy össze fognak jönni!! Annyira nagyon. Már akkor is tudtam, mikor még te sem tudtad.
    És úúúúúúú tudom én, hogy azért nem tud majd pihenni, mert gyerekük lesz és az bizony ordít. Úúúú de még hogy! (Van egy 3 éves húgom, na. De már fenyítem, felismeri, Mke-ot képről:D)
    És akkor, ha gyerekük lesz, akkor Otisnak fogják hívni? Az tök jó lenne:DD
    Najó, vissza a történethez.
    Annyi lehetőség van ezt összehozni, hogy csak na! És még annál is több.
    Nagyon nagyon kíváncsi vagyok és garantálom, hogy az utolsó betűig el fogom olvasni, nem szabadulhatsz az őrült elemzéseimtől. Muhhaha.
    Najó.
    Szóóval nagyon várom a The Catalyst 1. fejezetét.
    Puszii

    VálaszTörlés
  4. Fu! De várom már az Amys csavarokkal megtűzdelt trilógia utolsó harmadát!!!! Ígéretesnek néz ki!

    VálaszTörlés
  5. Sziiia Amy! :D
    Akkor először a new kinézetről mondanám el a véleményem – mert új :D Vidám és olyan felüdülést jelent a szürke háttér után – a másik blogjaidnál is imádtam/imádom a fehér hátteret. Azon meg sem lepődök, hogy Léni, Mike és még néhány (?) ember képét lecserélted. Nekem nagyon tetszik!
    Fülszöveg: Nagyon remélem, hogy Léni boldog lesz – nagyon boldog. Megérdemli, szerintem.
    És most a prológus: Rögtön annyi lejött belőle, hogy ez nem közvetlenül a reptér után volt – vagy legalábbis most reménykedem ebben, mert akkor valamit nagyon félreértelmezhettem. Ha az előbbiben nem tévedtem, akkor nekem is lenne egy tippem a „…csak egy kiadós pihenésre lesz szükségem… amit, ugyebár nem fogok megkapni az elkövetkező egy évtizedben…” – nekem is nagyon gyerekgyanús-dolog ez.
    Továbbiakról: Nem ígérhetem, hogy minden fejezet után ott hagyom a lenyomatom, de igyekszem betartani a két fejezet-összefoglalós dolgot :)
    Hajrá Amy!

    Üdv:
    Libricica

    U.i.: Hol az első fejezet???

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon tetszik az új design.Nagyon szép lett!!!Nagyon remélem Léni végre megkapja a megérdemelt boldogságot.Van egy olyan érzésem,hogy sok összetört szív lesz ebben a történetben is.Ami az elkövetkező nem pihenéses 10 évet illeti szerintem is gyerek gyanús a dolog.
    Nagyon várom az az első fejit!
    Puszi Rena

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Na végre :D erre vártam az elejétől :) full kíváncsi vagyok, vajon hogy jöttek össze,és hogy miért nem fog pihenni Léni......Alig várom a folytatást

    Ui.:a fejléc is nagyon tetszik

    VálaszTörlés